איך להשאר ראש ממשלה בכל מצב?

יומני היקר
היום עשיתי פשלה נוראה. חטפו לנו חייל, והחוטפים הציעו להחליף אותו באנשים שאנחנו חטפנו להם. הודעתי לכל העולם שאני גיבור וחזק, ולא מדבר עם נחותים כאלו. במקום זה שלחתי אנשים לחטוף את הבוסים שלהם. אחרי הכל, לקח לי שנים להגיע לטופ, ואני לא מוכן להיות פתאום רכרוכי. שיראו כולם למי יש כוח!
להפתעתי, הם לא החזירו את החייל שלי.
חשבתי שיפטרו אותי, אבל אז נזכרתי שאני הראש, ואין מי שיכול לפטר. איזה כיף!
 
יומני היקר
היום עשיתי פשלה נוראה. חטפו לנו שני חיילים, והחוטפים הציעו להחליף אותו באנשים שלהם שאנחנו מחזיקים. מי הם שיגידו לי מה לעשות! הודעתי מיד שהם עוד יותר נחותים מהקודמים, ואין עם מי לדבר, ובלילה עלה לי רעיון גדול: מלחמה!
הרי אני חזק וגיבור, ומספיק שהצבא שלי יציץ לשטח שלהם, ומיד ישלחו את החיילים הביתה כמו ילדים טובים וגם ידעו לשמור מרחק מהגבול שלנו.
להפתעתי, הם לא נבהלו.  אבל לא נורא, כי אני חסין, אני ראש הממשלה!
 
יומני היקר
היום עשיתי פשלה נוראה. אחרי שפוצצתי להם את המדינה, ערים, כפרים וגם גשרים, שדות תעופה ותחנות כח, הם לא התקפלו. אז למרות שלא התכוננתי לזה, החלטתי לשלוח את החיילים המתוקים שלנו להמשיך ולהראות להם מי הבוס.
להפתעתי, הם נלחמו ולא התקפלו. ולהפתעתי הנוספת, הם שולחים טילים לאזרחים שלנו, שנכנסים למקלטים גרועים, רוצים לקבל אוכל, רוצים להתפנות. אבל הם שם בצפון, ואני כאן, במשרד ראש הממשלה. קטן עלי.
 
יומני היקר
 היום עשיתי פשלה נוראה. היו כאן כל מיני אנשים חשובים ממדינות עשירות, כולם אמרו לנו מה לעשות, ולבסוף חתמתי על הפסקת אש לעוד יומיים. מיד הבנתי שיש לי יומיים נוספים להשליך לקרבות עוד חיילים מתוקים שלנו. מסכנים של אמא שלהם.
פתאום הכל נעצר, והיו לנו המון הרוגים וגם החיילים החטופים לא חזרו. אילו היה מדובר בבנים שלי כבר הייתי מודאג.
 
יומני היקר
כולם כועסים עלי. הם רוצים לבדוק מה לא היה בסדר. מה השאלה, הרי הכל סדרת פאשלות. המון אנשים זרים דורשים ממני להסיק מסקנות. חשבתי טוב-טוב, והסקתי מסקנה: הזמנתי חברים ותיקים כמו אדלר ואיל ארד. להם יש מתכון איך להעביר את הזמן כך שבסוף התהליך אני אשאר ראש ממשלה. אנשים יקרים.
עכשיו אני לא עושה פאשלות: אנשים רוצים משחק כזה שנקרא ועדת חקירה, אני נותן להם לשחק: אני ממנה חברים שיחקרו, אני אומר להם מה בדיוק לחקור, ואז כולם יהיו מרוצים ואני אהיה ראש הממשלה.
 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

להשאיר תגובה

