יש משהו מאוד לא הוגן מצד היצר הרע. הוא מרשה לעצמו לפרוץ גדרות דווקא בחברה שעושה כה הרבה כדי לגדר אותו. היא לא מסתפקת בהפרדות הלכתיות, אלא מקימה גדרות פיסיות ממש, ממש שלמת בטון וברזל, בבתי ספר, בבתי-כנסת, בבתי-מדרש, בכותל המערבי (9 גדרות במקום הקדוש הזה). ועוד מגדרת את חוף הים, את האוטובוסים, את בריכות השחיה (מקוואות).
למעשה, החברה הזו מוכנה לעשות הכל כדי לגדר נשים. מומלץ להן שלא להראות בפני גברים, ובכל מקרה לא להראות ביפעתן כגון שערן הטמא, ולא לגעת בגברים אפילו אם הן נשואות להם אלא בימי פרו ורבו, וגם זאת אחרי ששטפו היטב את הטומעה.
אבל היצר הרע הזדוני מצא שאין צורך לעשות עיניים מבעד לגדר (ההפרדה) וגם לא לחכך ירך בירך בדרך לירכתי האוטובוס. אחרי הכל היצר הזה עתיק מאוד, הוא היה רע כבר בתקופת אפלטון והתלמידים האתלטיים בתיכון של אתונה. אחרי שקרא את "המשתה" והתבונן בעניין במתרחש בין עמודי האיצטדיונים בין נערים רכים ופילוסופים נערצים, אמר היצר הרע לעצמו "למה לא?", וכך עבר כשגרת חיים בפנימיות, בבתי-סוהר וגם אצל אנשים שפשוט מעדיפים את השיטה הזו.
זה מה שחשבנו עד היום. מסתבר שהיצר המדובר יותר ערמומי ויותר חזק מתורת ישראל-עם ישראל-ארץ ישראל. ועוד מסתבר כי שומרי החומות נרדמו בשמירה. הם קבצו תחת קורת גג אחת ובתנאי קירבה אינטימית צעירים מדליקים עם מורים נערצים. סילקו את הנשים מכל האזור, והסתגרו בתנאי מלון עם מושאי היצר. ובשעה שטרחו על גידור נשים, אלו טרחו על היצר המדובר.
ולמה אני אומרת את כל הדברים הידועים הללו? כדי לא לפספס עוד הזדמנות לשחרר את הנשים מהגדרות: תעזבו אותן! אתם מסתתרים מאחורי גדרות עם מושאי תשוקתכם וכולאים אותן מעבר לגדר?!
-
Blogroll
-
ארכיון
-
הרשומות הנצפות ביותר
-
איפה באתר?
-
הצטרפו ל 7 מנויים נוספים
תגובות
כאשר יענו אותו – כן ירבה וכן יפרוץ
את דברייך.
טוב, דברים שרואים מכאן (מאחורי האוטובוס) לא רואים משם…
אורה
מתאים לך להראות רק את החצי האחד.
נראה אותך כותבת על החצי השני, שנמנה עליו בין היתר יצחק לאור, מישהו בבדאי צוחק כאן.
קצת אוצץ ילדה, נראה אותך שמה את המגזר שאת נמנית עליו מול המראה.
אם יש "במגזר שלי" נשים כלואות – אני בעד לשחרר גם אותן